jävla snö!!

häromdagen funderade jag på om man kanske skulle plocka fram skinnjackan... men de fick jag ju tydliga svar på idag att jag knappast ska...
finns inte mycket jag hatar mer en snö. de e kallt, blaskigt o i vägen. visst under dec månad, de kan jag stå ut med, men va fan.. jag vill ha VÅR NU!!!

vill bara gå o lägga mig igen o dra täcket över huvudet o vakna när de e sol o över 20grader varmt! snälla snälla ge mig sommaren! lr åtminstone lite vår!



hv klassade ut frölunda även igår! så jävla gott! först 6-1 i ons o sen 4-1 igår o båda matcherna på bortaplan! så underbart!
vad tror ni matchen blir imorron? blir de en finalplats redan imorron? utklassning igen? jag hoppas på de iaf! jag gissar på 5-2. kom igen nu hv, finalen är nära!

snart börjar allsvenskan igen, snart premiär, då ska vi heja fram MFF till guldet! de e på tiden nu! heja mina himmelsblå pågar!


nä nu kanske jag ska göra lite nytta....



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det mannen din som fått dig i intresserad av hockey?

2009-03-27 @ 10:06:45
Postat av: Nina

har alltid gillat hockey, men malmö har ju inget lag värt att hålla på. Malmö kan fotboll. Jönköping kan hockey!

2009-03-27 @ 10:49:09
URL: http://ninasjoholm.blogg.se/
Postat av: Malan

Här nere i varma skåneland hänger vi ut tvätt i solen... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0