helgen

i fredags jobbade jag kväll på Kicks o sen åkte jag direkt till Olearys o jobbade på black jacken där. har inte jobbat på BJ på 2månader nu så det var skitkul! även om de inte va så mycket folk som jag hade hoppats på. men men..

igår jobbade jag sen åkte vi till Bettis på afterwork allihopa, åt supergod mat och efterrätt! sen blev de olearys. dansade och drack goda drinkar. =)

idag är det bakismys för hela slanten =)

nästa vecka består av jobb jobb jobb.. tänkte trycka in ett eller två träningspass... köra lite på wii fit..

sen till helgen kommer två gamla skåningar upp. varav den ena har jag inte sett på över 3år. har typ inte pratat på 3år heller. blev superglad häromdagen när du ringde! kändes som om det vore igår vi hade våra vanliga långa samtal. men men så blir det ibland. nu är vi vuxna o mer mogna. ska bli sååååå kul att träffas!

så på lördag är det party party o då följer kameran med så jag kan uppdatera med lite bilder här sen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0