filmer

har sett två mycket bra filmer idag.
cutting the edge; chasing the dream - en film om konståkning. älskar att titta på det. helt otroligt att dom kan göra sånna lyft och helt otroliga snurrar på isen med skridsko på. helt sjukt. önskar att jag också vore grym på det.. men hallå jag kan ju inte ens åka skridsko. min framtida flicka ska bli konståkerska=)

center stage; turn it up- en dansfilm. oj vad jag älskar dansfilmer. saknar den perioden i mitt liv då jag dansade 3-4 timmar i veckan. de va salsa, showdans och street/funk tror jag de va. helt underbar tid. jag älskar att dansa och jag älskar att stå på scen och uppträda. blir så sugen på att börja igen.

om jag ska börja dansa igen, vad ska jag dansa? var ska jag dansa? någon annan som är sugen?

vet du någon bra dansfilm så skriv en kommentar, ifall jag skulle ha missat någon.

nu måste jag nog dansa in i sängen så jag orkar jobba imorron.


XOXO

Kommentarer
Postat av: maddan

Jag vill dansa!!

2009-01-26 @ 09:48:55
Postat av: Lina

Step up 1, step up 2 och Honey är bra dans filmer :)

2009-01-26 @ 15:12:28
URL: http://lina.vaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0