15/1

idag kom den efterlägtade lönen! *wiho* så idag blir de ica maxi-handling, wii fit inhandling och massage! =) yeah!
sen ska det tränas på wii fit och även på friskis. ska pallra mig ner där imorron och köra något lunchpass med pernilla =) nytt år o nu ska jag ta tag i detta på riktigt.. haha denna månaden iaf..

vad händer i helgen?


just det är det någon som vill köpa en volvo nånting så hör av er =)

någon som ska gifta sig och behöver hjälp med makeup så hör av er! =)

är det någon som har ett jobb till mig så skrik! börjar bli riktigt rastlös!


nej nu ska jag gå ut o skrapa rutorna på bilen så jag kommer iväg nångång.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda lj

hej kusin.. vilket typ volvo?? har du det??

2009-01-17 @ 00:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0