ledig idag =)

varför går tiden så fort när man är ledig? man borde kunna pausa lite.. men men...

idag begav jag mig ut i den yrande snön som aldrig verkar vilja ha ett uppehåll eller ens en tanke på att försvinna. åkte o fixade mina naglar. tog bort acrylen och lackade dom bara. målade dom i en passande färg till lör =) får bara hoppas att de sitter kvar till dess... jag o nagellack brukar ju inte va någon vidare bra kombination men men.. annars har jag ett i reserv som jag får fixa med själv =)

erik mår mycket bättre idag o än så länge så känner jag inget... kommer de så kommer de ju inatt.. hoppas verkligen inte de..


jag har ju gått ner i tid på jobbet, tänkte stämpla upp så jag får lite mer pengar. men shit vad svårt de ska va då. sjukt många papper man ska skicka in o när man väl gjort de så får man tillbaka allt igen för de är glömt ett enda kryss. kan inte förstå hur alla långtids-arbetslösa står ut. just nu håller jag på att överväga om jag klarar mig utan deras pengar över huvudtaget för att jag blir så jävla förbannad på dom. men va fan jag betalar ju över 500:- i månaden till dom så något borde jag väl få för de.. usch vad irriterad jag e på dom.. .aaahhhhh....

imorron blir de upp tidigt.. morgonkurs med märket anastacia, ska lära oss allt om måla och fixa bryn med deras produkter, ska bli kul. sen jobbar jag ett par timmar o sen e de storstädning som gäller! måste ju va supersnyggt till på lör! vi kommer bli jättemånga! längtar!

jaha idag blev de ett långt inlägg... nu ska jag gå o göra iordning lite mackor o sen ska vi se gossip girl. har tvingat erik att se de o just nu håller vi på att plöjja igenom säsong 1. älskar den serien!!


xoxo

slänger med lite bilder också!

lite från helgen med sandra o mikaela också..



Kommentarer
Postat av: Anna

hade varit så kul att komma till er, men tyvärr jobbar jag hela hela helgen 24 timmar. hoppas ni får superkul!

2009-02-12 @ 12:34:50
URL: http://anna.vaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0