hmmm

jaha då hade den ökända magsjukan hittat till vårt hus. efter att erik va på kalas i söndags o drog hem smittan så ligger han o e sjuk nu. glad att inte jag gick på kalaset.. men ja jag lär ju bli sjuk ändå.. hoppas verkligen inte de för då blir jag jävligt irriterad... har verkligen gjort allt detta året för att undvika den där äckliga smittan.. har inte tid att va sjuk... ser ju framemot lör o jobbar en massa nu... har varken tid, råd eller lust att ligga sjuk...

imorron e jag ledig men vill ju helst inte va hemma o umgås med erik.. hade planerat att ha en storstädningsdag men aldrig.. de får bli på tors för då hoppas jag att han har hunnit bli bättre.. så imorron blir de en runda på stan, fixa naglarna o kanske hem till sandra o prova kläder (om hon e hemma).


ser och hör att det är väldigt många som läser min blogg. o ändå får jag aldrig några kommentarer... hmm... ni kan väl iaf skriva hej eller nått.. de e mycket roligare då.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Maddi

Hej.

2009-02-10 @ 23:40:28
URL: http://maddig.blogspot.com
Postat av: Emelie

HELLO!! håller tummarna på att du inte blir sjuk!!!

2009-02-11 @ 07:40:55
URL: http://emelieparstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0