19/2

denna dagen blev genast bättre! =) håller på att få min hemsida uppdaterad så jag satt och letade igenom gamla skivor efter bra makeupbilder som jag visste att jag hade sparade någonstans. skit i dom jag hittade massor av roliga party-bilder och helt underbar musik! plötsligt fick jag lyssna på min favorit-musik.
jag såg en massa snygga bilder på min "gamla" kropp, jag vet att den finns gömd någonstans här under, men plötsligt så försvann träningsvärken från igårkväll o dansen idag känns genast roligare! nu jävlar! hur många gånger har jag sagt de lixom?! visst tänker ni så? hehe jag ska jag ska jag ska denna gången! den kroppen va snyyyyygg o jag ska leta fram den igen! hehe
beach 2009!

sitter här o skrålar högt! tur inte grannarna hör! haha
kid rock feat sheryl crow-picture
BB Mak
Goo Goo Dolls
Lifehouse
Disney-låtar

                                               
Jag och Emelie i Bulgarien 2003                                  Jag 2005

haha i juni/juli kommer de upp bild på mig o eme igen! haha beach 2009 nu kör vi!

nån mer som hänger på?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm snäckan!!! Jag har börjat för full o sen höstas så ligger jag på - 8 kg ;) så jag fortsätter där.. jag äter mindre och såå.. Måste nog gått ner mer sedan jag ställde mig på vågen sist för kunderna på salongen ser de till och med nu... så de är kul!! En rolig sporre... är bara så mycket som hänt på sistonde och det vet du och då äter man för man mår dåligt!! Men nu jävlar.. Måndag kl 8 börjar drickan igen!!!:D:D så 1 vecka framåt igen.. hehe nu sååå.... vi måste hjälpas åt!! älskar dig! pusspuss!

2009-02-19 @ 21:16:41
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: Sandra

vet precis vad du snackar om... börjar på måndag, börjar på måndag :D :D Varför inte bara ta tag i d nån gång!



Vet inte vad Emelie skriver om för drick... jag hoppas d inte e nutrilett... d skitet funkar inte. jag gick ner sex men upp dubbelt när jag började äta igen... inget o rekomendera!!



Tycker ialla fall du e fin som du e! O d tycker Erik meeee!!!



puss o kram

2009-02-23 @ 13:59:47
URL: http://sandran4.blogg.se/
Postat av: a.vaim

Jag är på....:-) 12 kg ner nu sen vi började tävlingen innan jul :-)

2009-02-24 @ 11:18:48
URL: http://vaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0