helgen

i fredags fyllde som sagt erik år. blev en lugn kväll. gjorde smörgåstårtor o sen deckade vi.
i lördags blev de städning, massage o sen kom mamma, pappa o krizzy. sen på eftermiddagen var de kalas. mysigt. blev en lugn kväll.
igår åkte pappa, erik o krizzy o köpte en gräsklippare till oss o jag o mamma åkte till a6 o shoppade =)
även kvällen igår var väldigt lugn.

har ätit så mycket smörgåstårta denna helgen så nu vill jag nog inte se mer på ett braaaaa tag haha men de e såååå gott =)

idag e jag ledig. tänkte njuta lite av solen sen blir de en tur till vaim/perneland o mysa lite o sen vidare ett par ärende.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Monika

Visst är det kul att blogga? Söt sida du har! Hoppas allt är bra med dig- o Erik! Kram!

2009-04-20 @ 10:37:05
URL: http://monnetankar.blogspot.com
Postat av: Anna

Det var mycket mysigt att få lite sällskap av dej. Får vi göra om snart tycker jag. Kram

2009-04-20 @ 22:16:27
URL: http://anna.vaim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0