8/4

förlåt för att solen är borta... de kan va jag som är orsaken till de... dödade en spindel i förrgår o nu har de varken varit sol igår eller idag... hmm.. sorry.. hoppas de blir sol på fre iaf för då blir de trädgårdsarbete.. hmmm undrar hur de ska gå.. haha..

idag blir de städ-dag..

hockeyn igår gick åt helvete.. tror tyvärr att denna säsong slutar ikväll. o då tyvärr ingen vinst till oss.. dessvärre.. men man vet aldrig. hv har vänt spelet förr... hoppet finns ju kvar långt inne..

nej nu ska jag se the hills, säsong 5 har ju börjat nu! wiho! jaja jag vet att de e nördigt haha men de e ju faktiskt braa haha


xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

ses på fredag gumman!! Nu har regnet kommit till Malmö;) fast de gör inget för nu ska man ändå sova.. hihi klockan är visst mycket.. men hittat på bus. hihi säger inte vad:P för de är något väldigt busigt och de är till dig... Älskar dig!! ses!! Pusspuss ♥

2009-04-08 @ 23:16:07
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: eva

Låt spindlarna va! Jag vill ha sol! Kram Eva

2009-04-09 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0