22/4

usch vad jag hatar att jobba så här lite. håller på att bli galen. va på jobbet en stund idag o jag saknar de så. blir knäpp av att gå här hemma o göra typ ingenting.. man blir så trött o seg..

så är det någon som har ett jobb till mig så släng hit?!

om det är någon som vill hålla mig sällskap här ute i skogen så är ni välkomna! =)

nu har jag äntligen fått sommardäck på bilen! =) nu e pärlan fin igen! den vill bara ha en tvätt o en superstädning inuti... någon som känner sig manad?

i helgen drar jag o pernilla till malmö!
det blir en massa sminkningar, bowling, grillning, fest, utgång, rundtur i malmö, shopping. mycket som ska hinnas med! vet inte hur tiden ska räcka till men men ingen vila här inte.

nu ska jag slänga mig i soffan o glo på dumburken o se på efterlyst om allt som händer i vår hemska värld..

e de någon som ska till etage på lör?? ses där isf!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde - blivande tvåbarns mamman!

du har alltid fullt upp tycker jag, trots att du inte jobbar så mycket ;-D

2009-04-23 @ 08:05:57
Postat av: Sandra

Tvätta din bil själv då... spela bra musik högt o tvätta i takt.. då har du nått o göra :P



Blev också sugen på etage nu... jag e också i Malmö i helgen!! Så vi kanske ses :D

2009-04-23 @ 11:37:20
URL: http://sandran4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0