helgen/klassfest..

i lördags fixade eme mitt hår o sen var de party här hemma! melodifestivalen singstar o sen blev de Huset, sen efterfest här hemma! Hade så sjukt jävla roligt! dansade så mycket så jag hade träningsvärk! hehe
igår jobbade jag o sen va de bakisparty här hemma... de andra åt pizza, jag o eme åt sallad hehe o sen blev de chokladpudding med vaniljsås o film! mysigt!
idag ska eme göra slingor i mitt hår o sen ikväll blir de träning.

på söndag är det sista dagen att anmäla sig till klassträffen som vi har ordnat. än så länge är det bara en enda som har betalt o de tycker jag e skitdåligt!
så om ni läser här så släng in lite pengar på kontot så jag blir glad o kan börja planera resten!
5st som sagt att dom inte kommer.. o några av dom e dom jag verkligen vill ha där! synd..
men men jag hoppas på det bästa.

nu ska jag fixa frukost.. kanske blir chokladpudding.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0