jobb, lön, midsommar, fotboll!

den senaste tiden har jag verkligen jobbat som en *****. har varit helt sjukt.. först kicks på dagarna o sen black jacken på kvällarna! men va fan gör man inte för lite pengar, asgött nu när lönen kommer! underbart!

har nu fått fast jobb på kicks, dock inte så många timmar som jag egentligen ville men de kommer så småningom, nu står de iaf fast på pappret! =) underbart!

på black jacken har jag fått höjd lön igen och jag hade visst fått bonus fast jag inte hade räknat med det, underbart helt enkelt!

sommaren rullar på och imorron börjar midsommarfirandet! det bär av till Torekov camping tillsammans med fam vaim-perneland. ska bli skitkul o mysigt!

sen blir de plåtning på måndag eller tisdag o på onsdag firar jag o erik 4år tillsammans! ska gå ut o käka nått gott.

har även börjat träna så smått igen! jag o angelica var på bodypump i måndags o de vill jag lova att de känns fortfarande. de e gött de =)

nä nu ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning här hemma o packa lite så allt e klart när erik kommer hem så vi kan åka o handla mat inför helgen.
ikväll e de fotboll på schemat! heja sverige!!
o glöm inte "zlatan o jag, vi e från samma stad"

http://www.youtube.com/watch?v=Y8eNqWN3QAc

Kommentarer
Postat av: emilia

grattis till jobbet!

skönt att ha fast!

2008-06-23 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0