10/1

igår var jag o angelica på poweryoga... verkligen en speciell träningsform... hmm.. inget för mig.. passar inte när man är vig som ett kylskåp och har balans som bambi på hal is! haha nä men nej... vill bli svettig när jag tränar o känna att det händer något.. men det var kul o prova på.

idag har jag varit på the-tajm hemma hos maddi.. the o scones i hennes kök. mumsigt.. sen har jag jobbat..

grattis tajna till uppskrivningen och lycka till med uppkörningen! snart är det din tur att va taxi hehe..

imorron blir det vattengympa kl 9 på morgonen med tajna... upp tidigt.. sen ska vi sola..
kvällen blir lugn.. ska laga mat med maddi o se film lr nått..

på lör åker jag o maddi till gbg, möter emelie, anna o 2 av annas kompisar där. ska shoppa, käka gott o sen se musikalen footloose! ska bli skitkul!

see ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0