21/2

idag har jag varit en duktig hemmafru.. haha.. haft storstädning o nu står maten på spisen o puttrar =) mums..

4 lediga dagar i rad... hatar att va ledig.. klättrar på väggarna så rastlös jag blir.. jobbigt..
igår va de kanebokurs med jobb o ikväll e de lancome. kul!

erik håller på att fixa en hemsida till mig så jag kan komma igång lite mer med makeupen!
så e de någon som läser här som vill ha hjälp med makeup till tex. bröllop, bal, student, etc. hör av er! jag finns ju både i jönköping o i malmö ibland =)

idag e jag inne på min 4de dag utan något onyttigt! de e fan rekord! jag e duktig nu! va o tränade i förrgår o ska träna imorron..

nu måste jag tillbaka till maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0