Välkomna till min nya blogg!

Jaha då hade man en ny blogg. Får väl hoppas att jag blir bättre på att uppdatera den här än förra.

Helgen har varit ganska lugn. Varit ledig från jobbet. Fredagen var jag hemmafru! hehe städade, tvättade, handlade, diskade o lagade mat.. o hann t.o.m att träna en snabbis på morgonen! gött! sen var det mys i soffan med idol o prison break!
igår var vi o tittade på ett hus ute i norrahammar, skitfint. men inget aktuellt för tillfället. vi väntar ett tag.. men de e kul att ha börjat leta runt. sen var vi hos eriks föräldrar och käkade mat o våfflor. gottit!! en sväng upp till a6 o sen lite party här hemma..
idag har jag sminkat Tajna och varit med på plåtningen hon hade. kul! hehe klart intressant! =))
e helt slut nu så jag ska väl krypa till sängs ganska snart..

på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0