Tradera

Igårkväll var det rensning här hemma. Rensade i 3lådor o hittade hur mycket som helst. Många julklappar är klara nu och nästa gång jag behöver köpa en ny dag- eller ögonkräm blir typ år 2009. =)) gött! Smink har jag också så jag klarar mig ett bra tag! Ibland bara ääälskar jag mitt jobb! hehe..
Nu har jag lagt ut ett par grejer på Tradera, kolla här

 Har jobbat idag, väldigt lite kunder så jag har fått gjort jättemycket! Skönt o få fixa till sina ställ o så så det ser snyggt ut. det kommer en säljare imorron så då e de ju extra viktigt.
Imorgon jobbar jag kort dag sen ska vi till banken och prata lån och hus och sen e de tvättdags o sen träning. ska bli gött.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0