Torsdag

Ja då var det torsdag, snart helg igen =)
igår var jag och tränade med en personlig tränare, fick ett program som jag ska följa, så nu ska det bli ordning på det här! Egypten närmar sig ju, bara 2mån kvar.
idag ska jag jobba och sen blir det antingen utgång med Tajna eller handla mat och mys med Erik. Får se vad jag orkar.
Imorgon är det plåtning i Växjö inbokat för både mig och Tajna, det ska bli kul!

Just det, har bokat in musikalen Footloose nu! Tjejgänget från Malmö ska gå och se den i Gbg den 12 jan! ska bli skitkul!

Nu ska jag ta och käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Nina

ha en bra dag :)
kramar /Nina

2007-11-15 @ 10:50:07
URL: http://leifsdotters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0