shopping hela dagen..

idag har vi varit i ullared, precis hela dagen, helt slut nu.
de va inte så superduper mycket folk som jag trodde att de skulle va. så de va ju skönt.
handlade lite till hemmet o lite julklappar, men ingen storshopping..

har sett bilderna på resterna av emelies bil nu.. fy fan säger jag bara! änglar finns nog! för jag fattar inte riktigt hur hon har lyckats klara sig nästintill oskadd... helt sjukt..

nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp the o en ny bok! =) lovely!

grattis brossan på din dag! myndig o allt.. lycka till med uppskrivningen! ;)


just de... lovade ju ett speciellt HEJ till pappsen som tydligen är en trogen läsare! hehe

puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0