jobb.. malmö imorron..

idag har jag jobbat hela dagen. Fribergs hade modevisning nu ikväll så jag o Pernilla sminkade modellerna. lite stressigt men bra teamwork! =) sen åkte jag hem till tajna o fick låna lite kläder till lör!
åker till malmö imorron o ska på en plåtning i ystad på lör! då har även brossan kalas.

lillebror fyller 18 på måndag, håller på att ta körkort o tar studenten till sommaren... shit asså man börjar bli gammal.. tyckte inte att de va så länge sen jag gjorde allt de där.. men men..

men men... nu ska jag väl gå o packa..

Kommentarer
Postat av: pappa

Hahhahah börjar bli gammal .
Man är inte äldre än man känner sig...

Hoppas du får trevlig helg

2007-11-24 @ 16:48:17
Postat av: peter

pappa verkar vara 25

2007-11-24 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0