helgen

skulle bara sitta hemma hos suzzie o dricka lite igår, men det blev utgång för mig och Tajna! Harrys. Skitkul! lite segt o jobba idag bara men men de e smällar man får ta!  hehe

o enligt linder som tydligen är en trogen läsare måste jag nu skriva att huset vi först tittade på sket vi i, för mycket att göra vid.
Snart ska vi åka och titta på ett annat. Vi har ju ingen brådska och behöver knappast flytta imorron, men vi vill ha större plats och slippa bo så lyhört, trött på att höra allt grannarna gör. vill lyssna på min egen musik o inte deras, vill vakna av min egen väckarklocka o inte deras. vill ha en trädgård. mycket man vill. men vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0