våren..

nu äntligen verkar det som om våren är på väg! solen skiner och det är plusgrader =) det gör en ju genast på bättre humör! pratade med handels idag också, fick prata med en trevlig skåning, så hoppas nu att hon kan lösa allt! vill ha mina pengar. första gången jag pratar med handels utan att bli arg, wihoo!! haha..

idag ska jag in till stan o tvätta bilen sen blir de besiktning, hoppas den går igenom.. sen blir de hem o städa, laga mat o baka. man kanske ska gå ut o gå en runda också när det e så härligt väder... hmmm... får se... kanske borde ta en tur till ica maxi också... mycket man ska hinna med så fort man har en ledig dag... får se hur mycket som blir gjort...

nästa gång jag e ledig blir på lör så då blir de en tur till ikea o sen party med pernilla!

sön drar jag till malmö ett par dagar.. ska bli mysigt..

nej nu e de väl dags att göra sig iordning o ta tag i allt!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

När på söndag tror du att du kommer ner? Jag o Peter kör hem på söndageftermiddag... vi hinner kanske ses :)

2009-03-17 @ 15:05:22
URL: http://sandran4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0