utekväll/bio

i fredags var jag ledig =) var på massage, danspass på friskis sen blev de helkväll med sandra! vi började med att göra oss vackra hemma hos henne, sen käkade vi på olearys (de va fullt på jensens =( ), vidare till centrum o tog en stämpel, en sväng till velvet där vi träffade pernilla o a-c, vidare till karlssons o snackade skit med våra BJ-vänner o vakterna, sen till centrum o skakade rumpa! hade en mycket rolig kväll!

gårdagens melodifestival var något av en total katastrof! vad tänker svenska folket med?? jag röstade iaf på måns o emd ett par gånger =) att skicka den där skrikiga saken till eurovision är ju helt galet. tror jag ska bojkotta de hela. jag som inte missat en enda gång i mitt liv. hmmm...

idag har vi varit på bio, såg män som hatar kvinnor. en mycket hemsk film, väldigt bra och välspelad. jag brukar inte gilla svenska filmer men den här rekommenderar jag verkligen! se den!

nej nu ska jag slänga mig i soffan... nästa vecka börjar alla serier igen! läängtar! haha kan inte hjälpa att man blir besatt =)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0