hemma igen..

efter jobbet i söndags drog jag mig söderut.. blev ett stopp i blentarp hos en kompis, middag o beck o sen någon dålig film som jag inte ens vet vad den handlade om... sen blev de soffan hela mån också... hem till ma o pa, intog soffan där... hade feber o mådde piss... sen såg jag hv-matchen... hmmm jävla skit.. i tis åkte jag hem till milly o käkade en massa kakor o drack the o snackade skit =) sen blev de en runda på entré, de nya köpcentrat, med mamma. sen åkte jag till sandra i ängelholm o käkade middag o snackade skit sen bar de av hemmåt..

idag mår jag ungefär som i mån... skit... feber, huvudvärk o ont i magen... hoppas de går över snart, så jobbigt... nej nu ska jag slänga mig i soffan o glo på tv o tycka synd om mig själv...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0