helgen i malmö!

i fredags drog vi ner till malmö. tanken var att vi skulle ha en mysig kväll på lilla torg. men när timmarna börjar gå så börjar de klia i fötterna som vill dansa. så vi drog vidare. efter långt om länge, o med hälften som gått hem igen, gick jag, erik o nisse till etage o dansade loss till kl 5 =) hade skitkul!!

i lördags var det upp tidigt.. åkte till emes salong o fixade håret, mycket ljusare och med lugg =) skitnöjd men har lite problem med att vänja mig men de kommer väl hehe.. sen blev de en shoppingtur i stan.
på kvällen var jag, mamma o 2 kompisar till henne o såg melodifestivalen på malmö arena! shit vad stor den är! skithäftigt! killarna var i danmark o såg prodigy.. sen blev de förfest hos eme o sen slagt! folk droppade av allt efter att timmarna gick men jag, milly o sandra dansade tills dom stängde =) hade så sjukt kul!!

i söndags var man ganska mör i kroppen. blev en lugn morgon o sen framåt eftermiddagen begav vi oss hemmåt igen. blev ett stopp på center syd med mat o shopping.

tack alla för en superrolig helg!!

nu är det back to reality.. denna veckan är det jobb, träning o party på lör som gäller!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde & Agnes

ja arenan var SJUKT stor! och häftigt var de =D låter som du hade en rolig helg i malmö! säg till om du vill ha en fika någon gång när du är nere =O) kramar!

2009-03-03 @ 13:58:25
Postat av: Sandra

Så du kom ner redan i fredags... lite besviken att du inte kom in i Melodifestivaltältet på stortorget o hälsade på mig :P



Bra med Skånemejerier!! :D

2009-03-04 @ 11:42:40
URL: http://sandran4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0