bakning

eftersom så många andra (speciellt madde o mia) skriver att dom bakar hela tiden, så tänkte inte jag va sämre. =) nu har jag bakat! en massa muffins! det blev blåbär, hallon o choklad... dock blev dom inte ens i närheten så vackra som vissa andras :P haha men sååå goda! så jag säger bara "allt hänger inte på utseendet" =) haha.. imorron ska jag försöka hinna med att göra vaniljsnäckor..

idag trodde jag att jag skulle få sovmorron o sen va en duktig hemmafru men så blev inte fallet. fick jobba istället o de e ju bra! så de blev jobbet, sen handling på maxi, lite städning, tvättning, diskning, lagat mat o bakat. har hunnit med en hel del =) så jag får se om jag hinner städa resten imorron annars får de bli på fre.

imorron ska jag jobba, sen baka, dansa, sen e de hockey.

nu ska jag hänga tvätt o sen slänga mig i soffan =)


xoxo




Kommentarer
Postat av: Emelie

mums va gott hehe vill också ha;)

2009-03-04 @ 20:53:35
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad duktig du är Nina! Vi får ta och fika någon dag.

2009-03-04 @ 22:38:10
URL: http://lina.vaim.se
Postat av: Mia

Du är för söt! Att det ska vara gott är huvudsaken!

2009-03-05 @ 09:00:03
Postat av: Madde & Agnes

hahahaha* bakningen smittar av sig ;p

2009-03-05 @ 09:27:53
Postat av: Sandra

Jag gillade framför allt formen på bakverken till vänster. Kommer upp till dig på fika ikväll :) eller frys in några blåbärsmuffins tills vi kommer o hälsar på!! puss puss

2009-03-06 @ 15:46:59
URL: http://sandran4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0