9/3

i fredags var jag ledig, hade en semesterdag att plocka ut, gött! blev scones till frukost o sen blev de soffan o en bra film. sen dansade jag på friskis, bakade, lagade middag o städade, sen åkte jag o jobbade på centrum.

i lördags var de upp tidigt o iväg till jobbet. sen blev de förfest hos maddi o sen vidare till olearys! hade jätteroligt! =)

igår låg jag i soffan hela dagen. blev en snabb sväng hem till eriks föräldrar o käkade middag.

denna veckan vet jag inte vad som händer... jobbar helgen iaf... o jobbar imorron.. hoppas de blir fler dagar.. men de ska iaf bli träning, dans, massage, förhoppningsvis en tur till lotta i habo. vi får väl se.. återkommer!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0