31/3

oj vad tiden går fort. sista dagen på mars månad. 3månader på detta året har redan passerat. idag är humöret på topp! solen skiner o de e ganska skönt väder ute. har varit i stan med maddi, käkat lunch på jensens o shoppat lite på gina =) me like!

håller på att städa, tvätta o pyssla lite här hemma.

i lördags var de inflyttningsfest hos joni o micco. värsta fjortisfesten, haha hade skitkul! lyssnade på en massa 90-tals låtar. medelåldern på festen va väl sisådär 18 eller nått.. haha tur att vi 85or höjde nivån en bit! =) sen blev de en snabb väng till harry men de va så sjukt mycket folk så de va inget kul så de blev hemfärd ganska tidigt.

imorron ska jag provsminka lite på sandra. har en massa sminkningar inbokade nu men de va ju ett tag sen jag gjorde nån så jag ska fräscha upp mina skills lite =) sen på kvällen e de hockey.

nu har finalmatcherna börjat. hv71-färjestad. hoppas guldet stannar kvar här i jkpg! =)


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, kom o öva lite på mej! Gamla dagismorsor behöver lite glam i tillvaron :)

2009-03-31 @ 17:40:19
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0