18/3

bilen gick dessvärre inte igenom, så de blir ombesiktning, men pappa ska fixa den på mån =) han e snäll min papps!
pärlan är iaf nytvättad o glansig! o luktar jordgubb inne o är tom på allt skräp =) yeah!

de blev inte så mycket som jag tänkt igår.. orkade inte... men jag slängde iaf ihop lite käk o lite "chokladbollar" som man så fint får kalla de här... sen blev de serier o lite besök =)

idag har jag jobbat öppning till stängning.. öppning imorron igen.. sen blir de dans imorronkväll sen hockey..

ica maxi får de bli på fre med sandra..

återkommer väl i helgen!

kul att så många läser! blir bara fler o fler o alla verkar stanna! skitkul verkligen! jag blir sååå glad! meeeen jag hade självklart blivit gladare om ni kunde kommentera någon gång! bara ett litet hej räcker ju! kom igen nu då!

ses vi i vimlet på lör???


xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde & Agnes

heeeej heeeej ;-)

2009-03-18 @ 23:36:21
Postat av: Emelie

heej heej:)

2009-03-19 @ 07:39:02
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: Madde & Agnes

hello snäckan! jag har fått tid på spec. mödrar centralen på måndag men vet inte hur dax än, får reda på mer idag när jag ska träffa en barnmorska där, för på måndag ska jag träffa en läkare för diskutera mitt ev snitt så jag får återkomma sen men tid på måndag!

2009-03-19 @ 08:33:30
Postat av: Sandra

Hej!! : )



Nä, d gör vi inte... men vi ses i Ängelholm på tisdag :D



pusss

2009-03-19 @ 11:40:09
URL: http://sandran4.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tjo :)

2009-03-19 @ 15:51:32
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0