12/3

denna vecka blev ganska bra ändå! =)

i tis jobbade jag sen va de nyhetskväll med kanebo. blev jobbet igår också, sen hockey med grabbarna här hemma!

idag blir de en tur till habo, lite bebismys o skitsnack =) sen blir laga middag, dansa, hem till hockeyn..

imorron blir de en tur till jobbet för att fixa med en massa papper, massage, dans på friskis, nina/sandra-kväll med middag o dans på centrum! oooom sandra får ledigt vilket jag verkligen hoppas...

lör blir de jobb o sen schlagerkväll här hemma, jag o grabbarna.... haha får nog inte kalla de schlagerkväll för dom..

sön e de jobb...

så ser min roliga vecka ut...

nästa helg blir de partaj o sen malmö!


imorron kommer lönen =) yeah!

nej nu får jag göra lite nytta... känns mest som jag svamlar bara..... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0