underbart

ibland är allt bara så underbart!

vaknade redan kl 8 idag. låg kvar i sängen en stund o läste. sen blev de supergod frukost. har hittat en ny favorit. lättfil blåbär/hallon med special K red berries. mums.
sen har jag varit en duktig hemmafru o städat hela huset, fixat disken, kört en maskin tvätt.
har tvättat mina makeup-penslar så nu är jag redo för kvällen provsminkning.

solen skiner och de e superdupervarmt!

gårdagen gjorde mig väldigt nöjd och glad! så nu väntar en spännande fortsättning. =)

i helgen kanske brossan kommer upp o hälsar på. ska bli kul att få glida lite i hans nya snygga bil. haha

nej nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag sätta mig där ute o börja på en ny bok. =)


xoxo

Kommentarer
Postat av: troll

åh mysigt=)!! mm spännande!

2009-04-29 @ 16:22:55
URL: http://parkbloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0