smink/bak/sol

igår kom sandra hit ova försökskanin. vi låssade att hon skulle gifta sig så jag fick sminka lite. gick igenom mitt smink, städade o kollade vad jag behöver köpa nytt. hon blev så söt så.
sen satt vi ute o njöt av solen en stund.
senare på kvällen blev de pizza o hockey, o vad hände? jo så klart hv spöade även färjestad. hoppas de fortsätter så här då e guldet snart i land! gött!

idag har jag jobbat på morgonen, en snabb sväng hem till joni sen åkte jag o sandra hem här o bakade.
sockerkaka med bär och hallongrottor. hallongrottorna blev ganska fina. den första sockerkakan va totalt misslyckad. varken jag eller sandra trodde man kunde misslyckas med de men tydligen... ingen av oss fattar vad felet va... men den va iaf jävligt kladdig inuti men oj så god =) haha vi hr ont i magen nu kan jag ju säga haha...
den andra sockerkakan blev iaf perfekt. så nu har jag kakor färdiga till eriks kalas. en sak ur vägen.
vi har även suttit ute i solen o stekt. räcker fan jag tittar ut när de e sol så ploppar fräknarna upp o jag blir röd på axlarna, helt sjukt. men de va så jävla skönt. hoppas de e likadant imorron då blir de steka hela dagen =).

bjuder på lite bilder...

                   
sandra innan                  sandra efter                  nice väder


   
hittade en bild på mig för några helger sen.. vad tycker ni om luggen? =)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag älskar din lugg så himla fin i den:) ses nästa vecka... länge sedan vi sågs nu!! saknar dej! pussspuss <3

2009-04-02 @ 21:48:13
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: sofie

Jätte fint!!

2009-04-03 @ 08:13:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm
Postat av: Mia

Sjukt sexig med lugg. HOT!! Du ska få fortsätta att läsa min blogg och om mitt liv. Jag uppdaterar ju oftare än vad du gör! Skärp dig! HIHI

2009-04-03 @ 09:14:13
Postat av: Anna Hernsell

Du är sååååååååå fin i lugg och det vet du att jag alltid tyckt!!

2009-04-03 @ 11:08:30
Postat av: troll

o varför ska du gå o vara snygg när jag ser ut som en skunk?!

2009-04-07 @ 16:33:49
URL: http://parkbloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0