påskhelgen

hoppas ni har haft en trevlig påsk med mycket god mat! =)

i fredags höll jag o eme på i trädgården hela dagen, drog upp allt ur rabatten. sen kom fridan o höll oss sällskap en stund. sen blev de en tur till maxi o sen hem o grilla. vaim/perneland kom också o grillade. sen blev de en tur till stan.

i lördags jobbade jag hela dagen sen hade vi lite påskfest här hemma.

igår va de jobb o sen soffan o film.

idag blir de jobba igen o sen förhoppningsvis lite grillande ikväll. måste städa en hel del också.

imorron är jag äntligen ledig. då blir de storstädning här hemma. sen åker jag till sthlm på kurs ons-tors, jobbar hela fre o på lör e de kalas för erik. då kommer mamma o pappa upp o då gäller de att ha städat ordentligt så inte mamma får ett nervsammanbrott haha..

bjuder på lite bilder idag..

xoxo


     
         rabatten före och efter                                                 eme o fridan njuter av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0