ny vecka=)

just nu känner jag mig väldigt glad! glad och positiv och längtansfull =)

helgen i västervik var mysig. hade kräftskiva i fredags och grillkväll i lördags. på hemvägen igår blev de en sväng inom lager 157 som låg precis vid campingen, köpte frank dandy underkläder =) skitsnygga!

igårkväll var det plåtning på schemat, high fashion med munksjöbron som bakgrund, fotograf var duktiga göran från linköping. o eme fixade mitt hår. tog en ½timme att borsta ut allt lim fast att jag hade tvättat håret 2ggr. haha men vad gör man inte för konsten?! hehe längtar efter att få se bilderna!

idag fyller anna å 22år! så det blir lite utgång med tjejerna, lite god mat o dricka på vårt kära twin =)

på lördag blir de party igen med samma tjejer o emelie. sigges loge here we come! hehe joddla med siv! yeah! ska bli så sjukt kul!!

sen på söndag blir de lite kalas för mig.


idag har jag städat, har haft visning på lägenheten, käkat pannkakor med maddi! nu ska jag fixa en kopp the o sätta mig i soffan o ringa mammsen!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0