helg igen! =)

i måndags var vi på twin o käkade sen gick vi till olearys där studenterna hade pyjamasparty! fy fan vad vi skrattade! sjukt kul!!

grattis maddi som fyllde 23år i onsdags!

passade dom små söta barnen ett par timmar i onsdags och passade saga igår. dom e så mysiga =) igår bakade vi lite till mitt kalas o sen såg jag idol hemma hos anna o saga. mysigt.

nu e de äntligen helg igen! idag e de jobb och jobb.. velvet ikväll, ett av favoritställena! ska bli kul!
imorron e de jobb sen middag o sigges loge med girlsen! ska bli skitkul!!! joddla med siv! hehe

söndag e de kalas för mig =)


måste bege mig nu..


har önskat mig en digitalkamera av erik i present så snart kanske de blir lite bilder här i bloggen också =)

XOXO

Kommentarer
Postat av: maddan

"Grattis Maddi som fyllde 23 år i onsdags!" Jävlar, nu börjar vi bli gamla på riktigt! Hoppas kalaset var bra o att du fick massa fina grejer!

2008-09-07 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0