Grattis till mig!!

wiho älskar min födelsedag!!

befinner mig nu nere i Malmö och idag ska de firas rejält!

började med att jag vaknade vi 7 när både mamma o erik skulle upp så jag tjatade till mig mina presenter! =) av familjen fick jag presentkort på ikea (väldigt mycket) och boken emmas berättelse (fortsättningen på gömda,asyl, mias hemlighet, som jag har läst alla). av erik fick jag en supersöt ROSA kamera!!!!!! kan lixom inte bli bättre! haha i love it!! så nu ska ni få se bilder i bloggen! håll ut till imorron! =)

snart ska jag göra mig iordning för att åka in till emes salong o sen ta en runda i stan.

ikväll e de party party! kalas, smörgåstårta, prinsesstårta, en massa vänner och sen avslutas kvällen på etage!!! ska bli så jävla kul! idag kan inget gå fel!


just de, trots att de stod mulet väder i tidningen så självklart skiner solen på min födelsedag! =)


XOXO - födelsedagsbarnet!!

Kommentarer
Postat av: tajna

grattttttttttis! ha det så kul idag! kram

2008-09-13 @ 15:08:29
Postat av: Linda Ljunghäger

tack att jag kom på din fest, det var jätte gott mat =P.. ses vi love you ..

2008-09-13 @ 23:53:41
Postat av: Emelie

fy va vi shake asset på slaget igår/idag natt!!! Skit skoj hade vi!! så tack för en super rolig kväll!! Puss o kram Emelie

2008-09-14 @ 09:55:07
URL: http://emelieparstam.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis i efterskott!

2008-09-29 @ 13:51:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0