5/11

ja, jag vet att jag är skitdålig på att uppdatera ibland.. sorry...

vi har varit i estland tis-sön förra veckan iaf.. firade eriks farfars 75årsdag. mycket trevligt.. festade lite på båten och lite där. bodde i en mysig stuga med bastu och öppen spis. =) käkade vildsvin och älgkalv... hm... helt okej men ingen favorit..

nu har vi iaf fått klart med huset när vi flyttar in och så.. om 21dagar bär flyttlasset av till vår nya adress. =) ska bli helt underbart! har valt ut tapeter till vardagsrummet som vi ska fixa till, det första vi gör. skitsnygga.. det kommer att bli en fondvägg. =)

nu ska jag krypa upp i soffan med the och en bra bok och njuta av min lediga dag =)

bjuder på lite bilder...











Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå ja... fan va kul att du hitta in till mig.. snacka om chockad när jag läste din kommentar... så du håller till här på blogg.se



allat e bra med mig och livet går... skit i det...



jag är sjukt nyfiken. läste på facebook att du ska gifta dig... när? och grattis till huset och ja framtida giftemålet... men egentligen e du redan gift jag har ju vid två tillfällen dömt dig till äkenskap...

2008-11-10 @ 18:51:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16568
Postat av: Svar till Saba:

Ska jag gifta mig?? de visste jag inte ens själv... hmm... var står det??

2008-11-10 @ 19:24:58
Postat av: saba

haha jag fick en sånn uppdate på min sida på facebook, ja det var väll innan sommaren där det stod nina and erik are getting merried.. jag menar engaged visste man ju. men giftemål... blev själv rätt chockad...

2008-11-10 @ 19:47:56
Postat av: till saba..

haha de var för att erik blev medlem på facebook då o klickade i att han var förlovad med mig o då blev de automatiskt så.. haha stört.. nej de e inte riktigt min stil än.. hehe dröjer många år till =)

2008-11-10 @ 19:53:42
Postat av: saba

ok... då e jag med på banorna... kika gärna in till mig igen och skriv några rader det var kul att höra av dig..:) kram

2008-11-10 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0