efterlängtat?

efterlängtat inlägg?
får väl ta o klottra ner ett par rader nu när folk börjar undra om jag lagt ner bloggande.. har bara inte haft så mycket att skriva..

jobbar o står i som vanligt..

har varit i stadsparken med dom sötaste barnen i stan! lekt, tittat på djuren, matat fåglar och ätit glass! såå mysigt!

husletande är i full rullning och vi längtar såå efter att få flytta in i vårt drömhus, när de nu dyker upp.. *hoppas*

annars händer de inte så värst mycket här, solen skiner och vädret är helt underbart!

vi bor fortfarande i ett rum o kök, efter vår kära vattenläcka... underbart.. hmmm... längtar tills golvet blir klart så vi kan flytta in våra möbler igen.. saknar min soffa o mina skivor..

några förändringar är på gång och längtar tills allt är klart! tills vidare **

XOXO


  lyckades fastna på bild när jag jobbade i Eksjö!

  saga-gott med glass!


  agnes- glass e mumsigt!

Kommentarer
Postat av: vaim

Ja det va ju verkligen dom sötaste barnen:-)

2008-05-08 @ 08:45:11
URL: http://vaim.se
Postat av: Maddan

vilken proffsfotograf har tagit dom vackra bilderna på dom vackra barnen?? =) ha en mysig helg gumman!

2008-05-09 @ 12:24:06
Postat av: Sandra

Jaaa.... d var verkligen efterlängtat!! Saknat o få reda på vad som hänt uppe i Småland! Dom var så söta dom små... se till o skaffa ett hus o sen får ni också skaffa sånna där små söta... ;)

2008-05-12 @ 22:41:34
URL: http://www.sandran4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0