utgång i malmö?

lördag kl 18.10 börjar min semester! ska bli sååå gött! kl 18.15 sitter jag i bilen på väg söderut, till sydligare bredgrader, hela vägen ner till malmö ska jag! hehe gött! stannar i 2 veckor. så ni som vill hitta på nått, släng iväg ett mess så planerar vi något!! =)

annat som står på schemat är hven, österlen, danmark, bio och förhoppningsvis stranden de flesta dagarna.. såå snälla snälla snälla solen kom fram och ta med värmen.

på lördag blir det iaf utgång med emelie, förhoppningsvis blir vi några fler. var ska vi gå?? vi brukar ju gå till etage, ett tag var vi mycket på mazarin, nu är det snack om slagt... något förslag? var är bäst just nu? var är roligast folk? var är bäst musik? godast drinkar? bästa black jack borden? flest man känner? tell me!

mamma och brossan har lämnat stan nu, vi har shoppat, tittat på vårt hus, ätit på piren o sjungit singstar!
jag vann över mamma heeeeeela tiden, hon gillade inte det riktigt... =)

nu ska jag gå o lägga mig o se laguna beach säsong 1... har ju inte ens sett serien.. måste plöja igenom den nu.. =)) hörs en annan dag!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0