top model of the world - västervik

i fredags bar det av till västervik, jag eme o tajna. jag o tajna skulle vara med o tävla o eme skulle vara hårstylist.

kl 14 var det samling, info o lite träning på scenen. sen gick vi ut i butiker och provade kläder och solglasögon. skitkul! sen blev det mat, träning, fix av hår och makeup och lite mingel med gästerna. tävlingen hölls på en nattklubb. vi drog inte igång förrän vid 1 tiden så vi hade tid o dansa o så innan =)

jag råkade ju hamna så jag belv nummer 1.. nummer 1 ut på scen.. o jag som aldrig gått något sånt här innan, snacka om att jag var nervös.. hehe men gud så kul det var! vill bara göra om det igen! den kicken man får av att stå där på scen den e obeskrivlig =) i love it!

jag fick ingen placering men jag kom med som en av sju av 60 sökande och allt gick bra så jag är väldigt nöjd!
tjejen som vann, sandra, får tävla i sthlm. jättetrevlig och väldigt söt tjej! håller tummarna för henne.

efter tävlingen bar det hemmåt, dessvärre var vi hemma halv 5 på morgonen... upp o jobba hela dagen på kicks o sen black jack på kvällen, kicks idag o kanske black jack ikväll också.. mår pest.. har sjukt ont i huvudet o har feber, vädret gör mig sjuk.. =( hoppas verkligen att jag får ledigt ikväll men det ser tyvärr inte så ljust ut. tur det finns ipren o cola...

ska gå o lägga mig en stund nu men bjuder på lite bilder från tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0