tiden?

var tar tiden vägen? känns som om tiden bara springer förbi.. jag hinner inte med.. halva detta året har redan passerat... allt går så fort.. o det enda jag gör är o jobbar o jobbar o jobbar.. när jag väl e ledig e jag oftast för trött för att orka göra nått.. hur länge orkar man ha två jobb? hur länge orkar man jobba både dagar och nätter? tror jag börjar bli gammal o gnällig... men vad gör man? jag behöver ju pengarna.. surt...

jaja får väl gå o laga mat nu o städa upp lite här hemma innan jag ska iväg till nästa jobb...


sorry vänner om jag e osocial o dålig på att höra av mig men jag orkar inte hitta på så mycket just nu..



grattis söta farmor på 70-årsdagen!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0