snart dags!

ja nu närmar sig morgondagen!

eme hämtar mig kvart över 10, halv 11 hämtar vi tajna o sen bär det av mot västervik! kl 14 ska vi samlas o sen vet vi inte mycket mer. jag o tajna är uttagna att tävla i deltävlingen i västervik till top model of the world. ska bli sjukt kul men börjar bli nervös nu! så nu måste ni lova att ni håller tummarna för mig!


igår var jag o lunchade med martina o sen var jag o tränade med pernilla, kibox. sjukt jobbigt o de känns idag vill jag ju lova. usch o fy. men det var verkligen kul! idag har jag jobbat o sen varit o fikat en sväng med eme o tajna. nu kallar tvn o soffan..

om ni inte redan varit inne o tittat och röstat på mina senaste bilder så gör det nu: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=26703

håll tummarna nu så berättar jag mer på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0