segt att vara sjuk..

ja fy fan va segt de att va sjuk. igår låg jag i sängen precis hela dagen... tittade på en massa filmer, läste min bok o sov.. idag har jag orkat lite mer.. huvudvärken finns fortfarande kvar men jag börjar bli rastlös.. har plockat undan all skit här, tänkte diska o dammsuga snart... sen ska jag bädda rent, damma, laga mat och baka paj.. kanske till o med slänga mig in i duschen =).
lyssnar på lifehouse-underbar musik.

har fått lite nya bilder av sandra idag som jag hoppas kanske kommer upp ikväll. isf får ni se dom sen. lovar.

4½månad kvar tills vi flyttar.. segt o bara gå o vänta.. har 2 halvfulla flyttkartonger i vardagsrummet o har inte ens hängt upp gardinerna sen vattenskadan.. allt känns så meningslöst men ändå e de ju ganska lång tid kvar... hmm... kanske får ta tag i det lite senare... gillar när de e lite så här känns lite som att man e på väg..

nu ska jag återgå till städningen... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0