Egypten

Sander en halsning fran egypten!
Igar lag jag o eme o solade vid hotellpoolen medan killarna va ute pa dyktur. asgott. varmt o skont! Tog en tur runt stan, tittade i affarer o kakade lite.
Nar killarna kom hem gick vi ut o at, middag efterratt, drinkar o vattenpipa! har finns vattenpipor typ overallt. vi har kopt en egen som vi har pa eme o hmberg balkong! mums
idag var jag o eme med ute pa baten... vilket vi angrar nu... det var daligt vader o gungade som fan... gungar fortfarande...
har e inget direkt partyliv men skont o mysigt. nu ska vi val dra vidare...
hors nar vi e hemma..

blas inte bort i er storm!

tank pa mig som ligger o solar vid poolen hela dagen imorron! sen gar jag ner till lagunen o kakar lunch o dricker en kall ol vid vattnet! glom inte det! ,)


puss

Kommentarer
Postat av: maddi

saknar er!

2008-01-30 @ 19:05:57
Postat av: tayna

Nu får ni komma hem, tråkigt ju! ;)Men nästa helg blir det party! kram

2008-01-31 @ 14:52:42
URL: http://tayna.blogg.se
Postat av: Sandra

usch... vad avis man blir när man läser.... gottegrisar!!

2008-02-03 @ 00:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0