sjuk...

usch jag hatar verkligen att va sjuk.. började med lite halsbränna sent i måndagskväll.. inte mer med de tänkte jag o somnade gott.. vaknade kl 4 av att de kände som om någon kört ner en tennisboll i halsen på mig... fixade the o tog ipren... somnade om... vaknade 7 av att de va typ ännu värre... feber också..  så de va bara att stanna hemma från jobb.. låg i sängen hela dagen igår o sen igårkväll blev jag förkyld till på köpet... har legat hemma hela dagen idag också... typ första gången jag reser mig från sängen nu.. har sett 2 säsonger av laguna beach.. hehe nu blir de tv resten av kvällen.. nu är halsen lite bättre men förkylningen är hemsk o febern vägrar släppa.. tror jag får va hemma imorron också så jag orkar jobba hela helgen..

måste krypa tillbaka ner i sängen nu... take care

Kommentarer
Postat av: Sofie

krya på dig!

Kusin vitamin

2008-08-14 @ 12:22:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm
Postat av: vaim

Vadå jobba hela helgen!? Är ju party på lördag!!!

2008-08-15 @ 01:39:22
URL: http://vaim.se
Postat av: till vaim

jo jag jobbar hela helgen, dock inte kvällarna. har ju bokat in festen sen länge =) men jobbar sön så lite lugnt blir de dock men men party party

2008-08-15 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0