semestern är över och förbi...

ja nu är jag hemma från malmö igen. åkte hem i fredags.
hade två härliga veckor nere i malmö. solade, badade o shoppade massor. jag har världens underbaraste mamma! =) tack mammsi för allt!

i lördags blev de fete-fest här hemma. haha trodde aldrig att de skulle komma sååå många. sjukt kul var det iaf! somnade vid halv 6 på morgonen tror jag. gårdagen bestod av bakis bakis bakis. skulle ha plåtning på kvällen men vädret vi har i detta underbara land förstörde detta så de blev framflyttat till siste aug istället. hoppas på bättre väder då.

idag var första dagen efter semestern. började med att ha ett föredrag o "smink-kurs" för jönköpings konståkningsklubb. det var genom kicks o de var jag o theo som åkte, hon pratade o jag sminkade. gick skitbra o det var kul o titta lite efteråt när dom åkte. häftigt o se. ska se deras julshow. har jobbat ikväll också. lite segt o man saknar semestern... men men tillbaka till verkligheten.

nu ska vi dammsuga o moppa sen e de färdigstädat efter festen. haha.. tack alla som kom det var verkligen skitkul!

puss hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv för en underbar kväll! otroligt roligt!!! pusspuss!!

2008-08-11 @ 23:33:33
URL: http://emelieparstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0