havet....

ja som jag har saknat havet. det e ju helt underbart.

sön-klagshamn
mån-kämpinge
tis-kämpinge
ons-kämping med sandra, skitkul o träffas! sola o snacka skit =)

tors- ullared, åkte vid 10 var hemma vid 22, heldag. shoppade inte jättemycket men lite vanligt skit, kul o titta iaf.

fre-falsterbo. sjukt länge sen jag var där. hade glömt hur underbart vackert de e där. kritvit sand o klart vatten. i love it.  på kvällen åkte jag hem till jennifer o förfestade o sen gick vi till harrys, superkul o träffa dig gumman!!

lör idag.. vet inte riktigt vad som händer... ska träffa jocke iaf.. fika o titta på deras nya hus. blir en lugn dag iaf.

grattis rickard på 26-årsdagen!!

grattis lina som kom in på frisörlinjen! e såå glad för din skull!

nästa vecka e de fullt schema, hven, bio, köpenhamn, österlen får se hur mycket de blir. vill ju helst ligga lite till på stranden.

nä får väl hoppa in i duschen nu så jag blir klar nångång..


saknar min älskling supermycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0