100dagar!!!

ja nu återstår endast 100 dagar för oss i denna lägenheten, antagligen lite mindre. det ska bli så otroligt skönt att få nycklarna till vårt hus, vårt alldeles egna hus! ska bli underbart!

jag är fortfarande inte riktigt frisk, förkylningen och hostan vägrar släppa.. jobbigt.. men vad gör man? jobba måste man ju.

i måndags var vi i stockholm o såg inspelningen till boston tea party, kul. träffade även johanna min söta lilla 08a =) så nu är en ny stockholmstripp inbokad, ska bli så kul att festa i storstan!

händer en hel del nu.. känns som om man är helt fullbokad alltid.. kul visserligen..

nästa helg blir de västervik med fam vaim. ska bli så mysigt.

nä jag ska bli bättre på att uppdatera, lovar =)

just de måste tipsa om en supergod frukost: lättfil med kellogs special K red berries, skitgott!

nu måste jag göra mig vacker för att gå till jobb.. segt men bra pengar...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu går det snabbt gumman:D Bara o börja räkna ner..

2008-08-23 @ 15:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0