snö?

ja jag vet att jag hatar snö, usch o blä för allt de kalla baskiga slask överallt.. men nej nu vill jag faktiskt ha liiiite snö... jag erkänner... snön är välkommen...
jag o hunny har delat en flaska glögg på 2kvällar.. haha har inga glögg muggar så de blir vanliga stora koppar =)) smaskar julgodis o har tänt datumljuset! men något saknas..
har inte ens plockat fram vinterstövlarna... hmm...


jaja... imorron e de personalaktivitet efter jobb.. säljaren från Arden ska skämma bort oss lite. har inte fått veta med vad än men vi gissar på massage o i så fall blir det väl uppskattat =)
på fredag e de girlsnight i min soffa framför idol! den stora finalen! hejar på marie! ska bli kul.. maddi o eme kommer upp o eme ska fixa mitt hår så jag blir snygg igen! =)
jobbar hela helgen o på lördag e de personalaktivitet igen.. ska gå ut o käka.. på jensen böfhus! *mums*

andy lycka till imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0