juldagen 3½år + 2år!

juldagen idag... 25 dec... 2007...
idag har jag o erik varit tillsammans i 3½år och varit förlovade i 2år! tänk vad tiden går fort. =)

igår va de julafton o de firade vi här uppe med eriks släkt. först åt vi frukost, gröt o skinkmacka, hemma hos hans farfar o hans fru. sen bar det av till hans farmor där det var julbord, julklappsutdelning och kalle anka! sen åkte vi vidare hem till eriks kusiner och åt gröt o skinkmacka igen.
kändes lite konstigt att inte fira med min släkt... första gången utan dom.. lite konstigt med andra traditioner o så..

idag ska vi hem till eriks farfar igen o äta middag o ikväll ska jag o erik till 8glas o käka! fira lite!

imorron jobbar jag heeeeela dagen... mellandagsrean börjar... usch.. men bra betalt iaf! =))


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så trevligt ikväll gumman! puss

2007-12-25 @ 15:51:27
Postat av: maddan

guess who? hehe, som vanligt glömmer jag min signatur! :)

2007-12-25 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0