helgen..

dags för uppdatering igen... glad nu maddan? :P

i fredags va jag o tajna i hbg på plåtning hos kim! julplåtning! skitkul! var nere ganska sen o va hemma ännu senare.. va hemma kl 5 på morgonen! upp ganska tidigt i lördags, va i stan med lina. käkade frukost o köpte present till saga! sen va de kalas hos saga! kul!
på kvällen blev de harrys! o idag har jag jobbat... sjukt segt... trött som fan nu.. varit o storhandlat så nu e kyl o frys fullt igen! gött! nu ser vi svenska hjältar galan! skitbra!

pappsen ligger på sjukhus med bandage för hela huvudet.. skulle visst elda upp en gammal presenning men den exploderade visst o pappa började brinna och fick rulla runt o duscha kallt o ligger nu inlagd.. blir dock inte förvånad när de gäller honom.. säg nånstans han inte skadat sig.. stammis på sjukan ju..
krya på dig pappsen! krizzy saknar nog dig där hemma!

nu ska jag krypa ner under mitt täcke i soffan igen...

Kommentarer
Postat av: maddan

hoppas pappsen kryar på sig fort! den 25:e kl 13.09 rullar jag in på JKPGs station! Sen stannar jag FÖR ALLTID!

2007-12-17 @ 06:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0